Secretaresse
Amsterdam | 28-32 uur | Vast / Deta-vast
Wat bieden wij?
Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
- Een salaris in een range van €2.853,- tot €3.851,- op fulltime basis, afhankelijk van ervaring (met groeiperspectief);
- Flexibele werktijden, want het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet;
- Hybride werken volgens de 60/40-norm;
- 32 vakantiedagen en 8,33 % vakantiegeld bij een fulltime dienstverband;
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per km (wekelijks uitbetaald);
- De keuze om gebruik te maken van een leasefietsregeling;
- Een laptop van de zaak en de nieuwste iPhone, die je ook privé mag gebruiken;
- Volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden, met keuze uit diverse trainingen;
- Een in-house cateraar op een modern kantoor, waar je dagelijks tegen een gereduceerd tarief van €3,50 bruto kunt eten en drinken.
Werken bij een informeel top-10 accountancykantoor in een prachtig state of the art kantoor in Amsterdam met zo’n 120 collega’s – en vele honderden collega’s op andere kantoorlocaties – vind jij leuk en uitdagend. Maar de formele werkstructuren zijn niks voor jou. Jij gaat graag aan de slag in een informele organisatie waar ruimte is voor een goede werk-privébalans. Na 17:00 uur en in het weekend wordt bijvoorbeeld niet gewerkt! Herkenbaar? Dan is deze vacature jou op het lijf geschreven!
Functieprofiel
Als secretaresse kom jij te werken in een team van vier secretaresses en een officemanager. In deze veelzijdige rol hoef jij je niet te vervelen. Jouw werkdag wordt gevuld met de volgende werkzaamheden:
- Beantwoorden van vragen voor alle collega’s, van assistent tot partner;
- Verzorgen van binnenkomende en uitgaande correspondentie in het Nederlands en Engels;
- Binnenkomende telefoongesprekken beantwoorden;
- Verwerken van de maandelijkse facturatie en onderhouden van het CRM-systeem. Denk hierbij aan het bewaken en uitvoeren van diverse administratieve processen;
- Organiseren van diverse meetings of leuke uitjes; tevens draag je zorg voor een representatieve uitstraling van het kantoor;
- Ad-hoc zaken direct oppakken om collega’s te ontlasten en samenwerken met het secretariaat op kantoor Utrecht. Teamwork makes the dream work!
Functie-eisen
- Mbo-/hbo-werk- en denkniveau;
- Minimaal twee jaar ervaring als secretaresse, waarbij facturatie en een breed administratief takenpakket onderdeel uitmaakten van de werkzaamheden;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Microsoft Office heeft voor jou geen geheimen;
- Woorden die jou omschrijven: analytisch, klantgericht, nieuwsgierig en een echte teamspeler.
Wat bieden wij?
Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
- Een salaris in een range van €2.853,- tot €3.851,- op fulltime basis, afhankelijk van ervaring (met groeiperspectief);
- Flexibele werktijden, want het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet;
- Hybride werken volgens de 60/40-norm;
- 32 vakantiedagen en 8,33 % vakantiegeld bij een fulltime dienstverband;
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per km (wekelijks uitbetaald);
- De keuze om gebruik te maken van een leasefietsregeling;
- Een laptop van de zaak en de nieuwste iPhone, die je ook privé mag gebruiken;
- Volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden, met keuze uit diverse trainingen;
- Een in-house cateraar op een modern kantoor, waar je dagelijks tegen een gereduceerd tarief van €3,50 bruto kunt eten en drinken.
Enthousiast geworden?
Solliciteer direct! Mail je CV naar melissa@depworks.nl. Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met mij, Melissa Riecker. Je kunt bellen of een WhatsApp sturen naar 06 – 57 79 01 85. Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten!
Over DEP WORKS
DEP WORKS is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen), de SNA (Stichting Normering Arbeid) en is NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd. Meer informatie over ons vind je op www.depworks.nl.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |